Thursday, June 20, 2013

yang aku tahu cinta itu indah

saban hari saban waktu
ada saja cerita yang membuatkn aku lebih mengindahkn
daripada tiada menjadi sebuah ada
lebih menikmati atas apa yang sudah ada
pernah dulu jujur saja menintas semua ini
mengatakn bahawa semua tidak akan sama
walhal ternyata aku salah

yang aku tahu cinta itu indah
adanya cinta atas kesucian mewujudkn perasaan
angkaranya tidaklah aku mahu ketahui
mereka ada berkata,indah itu sementara
aku bidas mengatakn sementara itu indahnya lebih terasa
onak itu ranjaunya adalah satu kurnia
menjadikn warna dalam sebuah kehidupan

yang aku tahu cinta itu indah
kerana yang merasakn adalah aku
dari sang kurnia
kepada sang penerima
diberikn aku hanya untuk diperlihatkn akan sebuah keindahan hidup
saling perlu itu memerlukn
bukan hidup ini indah
benar bukan kita yang menentukn hanya merancang,
namun pilihan tetap ada benar.

yang aku tahu cinta itu indah

No comments:

Post a Comment